Google+ Followers

sobota, 4 marca 2017

80. Komplet podkładek na stół

Witam wieczorową porą. Dziś przychodzę z zestawem podkładek pod talerze, które wykonałam około tygodnia temu. Doczekały się w końcu usztywnienia i nadszedł czas, aby pokazać je światu :) 
U mnie dni ostatnio są pochmurne, wciąż pada deszcz, a przydałoby się już trochę wiosny, więc taka kolorystyka jak najbardziej wprowadza w wiosenny nastrój.

Do wykonania tego modelu użyłam:
- kordonka nowosolskiego 50x4 w kolorze seledynowym
- szydełka Addi 1,5 mm

Schemat pochodzi z czasopisma "Filethäkeln - leicht gemacht 4/2016"









W oryginale była to serwetka wykonana w kolorze brudnego różu. Wielkość odpowiadała jak najbardziej do zastosowania tego modelu jako podkładek. Średnica każdej z nich wyniosła 38cm, co pozwala nam na położenie talerza wraz ze sztućcami. Myślę, że taka kolorystyka ożywi każde wnętrze. Jak można zauważyć na zdjęciach bardzo pasuje do nowoczesnych wnętrz.

A na koniec troszkę moich statystyk.

Czas wykonania: 3 godziny/ sztuka czyli razem 12h
Długość zużytego kordonka około 530m na wszystkie podkładki

Czas, który poświęciłam szydełku: 46 dni 9h i 50min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 25km i 534m

Pozdrawiam serdecznie! Dziękuje za ostatnie miłe komentarze.
Klaudia

10 komentarzy:

  1. Piękne podkładki :) Mi po zrobieniu jednej takiej serwetki więcej by się nie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja przy trzeciej już też wysiadałam - wzór zapamiętałam i nie robiło mi to już takiej frajdy😂

      Usuń
  2. Śliczne podkładki, fajna żywa kolorystyka :). W pierwszej chwili jak przeczytałam tytuł to myślałam, że zrobiłaś ich 80 szt.! Niestety kłania się czytanie ze zrozumieniem :D, ale jak dla mnie nawet 4 takie same sztuki zrobić to jest coś :D. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi 80 sztuk to już by musiała być masowa produkcja😂przydałoby się wtedy turbo w rękach😂

      Usuń
  3. witaj sliczne podkladki. swietny kolor pasuja idealnie. lepsze niz serwetka z tego by byla

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatne, w tonacji wiosny serwetki. Krótko mówiąc - śliczne .
    Pozdrawiam. Aleksandra Strzelecka https://wrytmnici.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń