Google+ Followers

czwartek, 2 marca 2017

79. Mała dwukolorowa serwetka

Hejka :)
Dzisiaj przychodzę z małą serwetką, o której sama zapomniałam. Podarowałam ją mojej teściowej zaraz po zrobieniu i całkiem mi wyleciało z głowy, że ją robiłam. Kiedy wczoraj wzięłam się za porządkowanie zdjęć to mi właśnie "odnalazła" się w telefonie. 

Wzór serwetki jest bardzo prosty. Nie sprawia żadnych problemów nawet początkującym szydełkowiczom, jednak wymaga łączenia poprzez zmianę kolorów. Oczywiście można ją wykonać jednokolorową. Ja jednak zdecydowałam się na wersje w dwóch kolorach.

Myślę, że jest bardzo delikatna, przez co może być idealną ozdobą każdego stołu, czy też komody.

Do wykonania tego modelu użyłam:
- kordonka Gründl (brzoskwiniowy) oraz Cotton Filet (biały)
- szydełka Tulip 1.00mm
- schemat pochodzi z czasopisma "Filethäkeln - leicht gemacht 1/2017"


Średnica serwetki wychodzi około 20cm.



Jeśli ktoś byłby zainteresowany schematem zapraszam do kontaktu :)

Statystyka:
Czas wykonania: 3 godziny 30 minut
Długość zużytego kordonka około 30m

Czas, który poświęciłam szydełku: 45 dni 21h i 50min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 25km i 4m


W zeszłym roku pisałam, że pokażę kilka robótek, gdy już znajdą się na swoim miejscu. I dziś właśnie chciałabym się pochwalić. Ze swojej firanki jestem bardzo dumna, gdyż pasuje idealnie do mojej nowej kuchni. Myślę, że na pewno powstaną kolejne projekty, które ozdobią moje nowe wnętrze.




Tutaj już miałam możliwość krochmalenia i naciągnięcia jej tak jak powinna być naciągnięta. Jak dla mnie prezentuje się idealnie. Jestem nią naprawdę zachwycona. Ten model pokazywałam tutaj.

Swoje miejsce znalazł też ananasowy bieżnik, który przedstawiałam tutaj. A w moim nowym salonie prezentuje się następująco





A tak to pokażę jeszcze mój początek wiosny - pierwsze pomidorki już wykiełkowały i to zaledwie w tydzień od wysiewu.



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia
Klaudia

8 komentarzy:

  1. Firanka przepiękna - oniemiałam jak ją zobaczyłam :):)
    Serwetka pasuje jak ulał !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna firanka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem twojej firanki,cudnie się prezentuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna firaneczka i robi wrażenie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna firanka i równie śliczne serwetki :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Wam wszystkim za tak miłe komentarze. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna a zarazem prosta serwetka. ten brzoskwiniowy super kolor. firanka pełna podziwu jestem wyglada swuetnie i ananaski tez super pasuja idealnie

    OdpowiedzUsuń