niedziela, 11 grudnia 2016

77. Świątecznie #9 - znów coś do okna

Hejka!

Aj jak ten czas leci. To już trzecia niedziela adwentu. Święta coraz bliżej, a jeszcze tyle do zrobienia. A wam jak idą przygotowania do świąt?

Dzisiaj chcę pokazać kolejną zawieszkę do okna, którą wykonałam do kompletu tej serwetki

Do wykonania tej zawieszki użyłam:
- kordonka nowosolskiego 50x4 - biały oraz Lame Madeira kolor 311
- szydełka Addi 1,25mm
- obręczy o średnicy 10cm
- schematu z czasopisma Anna Special - Häkelmodelle für Advent & Weinachten



Zawieszka będzie idealnie prezentować się z tymi modelami, które wykonałam częściowo tymi samymi materiałami



Ten model znajdziecie tutaj




A ten tutaj

Myślę, że wszystkie 3 modele będą się razem prezentować bardzo ładnie!


Statystyka:
Czas wykonania: 3 godziny
Długość zużytej włóczki w sumie około 20m

Czas, który poświęciłam szydełku: 45 dni 18h i 20min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 24km i 974m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

5 komentarzy:

  1. Kladiu, Twe prace sa bardzo piekne, zawieszka bedzie super!! Ale najlepsza jest statystyka! :) Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna zawieszka :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka, ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń