Google+ Followers

piątek, 9 grudnia 2016

76. Świątecznie #8 - zawieszka do okna

Witajcie!

Jeszcze nadal świątecznie. Kilka robótek czeka na usztywnienie. Jedna na poprawkę, bo mi synuś stłukł jedną bombkę - byłam pewna, że plastik się nie tłucze, a tu jednak :)
Dzisiaj chcę pokazać zawieszkę do okna, którą wykonałam jako dodatek do prezentu bożonarodzeniowego.

Do wykonania tej zawieszki użyłam:
- kordonka Cotton Filet
- szydełka Addi 1,25mm
- koraliki - 7 sztuk- schematu udostępnionego na grupie szydełkowej, który zamieszczam również poniżej



Najgorsze w tym modelu jest to, że trzeba często doczepiać i ucinać nitkę. Na każdym ramieniu, w każdej gwiazdce. A jak wszystkie wiemy, jest to bardzo uciążliwe. No ale niestety, są modele, które tego wymagają.


Mam nadzieję, że prezent się spodoba.




Statystyka:
Czas wykonania: 2 godziny i 30 minut
Długość zużytej włóczki w sumie około 50m

Czas, który poświęciłam szydełku: 45 dni 15h i 20min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 24km i 954m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia


8 komentarzy:

  1. Piękne gwiazdy, podoba mi się wszystko co aktualnie związane ze świętami.
    Hm... i podoba mi się również Twoja statystyka, 45 dni robi wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) a gdzieś kiedyś zobaczyłam takie statystyki i postanowiłam u siebie wprowadzić :) tylko musze wszystko sobie zapisywać, co i jak długo robię :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękne gwiazdeczki :) Ja tam jeszcze nie mam dekoracji świątecznych :/ Ściskam ;)
    ___
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka, dziękuje Agnes :) na początku tygodnia odezwę się w związku z naszą ostatnią rozmową, całkiem mi wyleciało z głowy, przepraszam :)

      Usuń
  3. No niestety wszystkie gwiazdy trzeba robić w ten sposób, znaczy doczepiać nitki i potem je chować :) Ale to warte zachodu :)
    Piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba się z tymi nitkami napracować :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zrobiłam identyczną w ubiegłym roku :), ale niestety bez koralików :(. Śliczna, pięknie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz koraliki doszyć :)

      Usuń