Google+ Followers

środa, 7 grudnia 2016

74. Świątecznie #7 - Bombkowo

Witam serdecznie!

Już dziś po mikołajkach, ale ten czas leci. Jak tam? Był u was Mikołaj? :)  Do mnie nie zawitał, chyba byłam niegrzeczna! Ale chłopaków odwiedził i byli bardzo zadowoleni!

Troszkę tutaj nie zaglądałam, a to za sprawą haftu krzyżykowego! Tak - w ostatnim czasie haftowałam do końca obrazek komunijny dla mojego syna. Powiem szczerze, że xxx zaczęly mi sprawiać również tyle radości co szydełko.
No ale o tym to za niedługo.
Dzisiaj chcę pokazać serwetę wykonaną techniką filetową. W początkowym planie miała być dużo mniejszych rozmiarów, no ale wyszło, jak wyszło i powstała serweta na stół. W sumie też bardzo ładnie się prezentuje.

Do wykonania tej serwetki użyłam:
- kordonka nowosolskiego 50x3
- szydełka Addi 1,5mm
- schematu udostępnionego na grupie szydełkowej








Schemat jest bardzo jasny - wokół ostatnikch pełnych kratek sa jeszcze puste kratki - trzeba się dobrze przyjżeć, aby je zobaczyć. Ja po wydrukowaniu domalowałam sobie te elementy ołówkiem.


Statystyka:
Czas wykonania: 19 godzin i 35 minut
Długość zużytej włóczki w sumie około 350m

Czas, który poświęciłam szydełku: 45 dni 12h i 50min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 24km i 904m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

8 komentarzy:

  1. Piękna serweta, już wydrukowałam wzór, może zdążę zrobić na święta.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Cieszę się bardzo, że Cię zainspirowałam. Ciekawa jestem jak Tobie wyjdzie. Myślę, że w przyszłym roku może podejmę się kolejnej próby, ale skorzystam z innego kordonka i dużo mniejszego szydełka - może wtedy wyjdzie wersja podkładki pod talerz.
      Pozdrawiam Cię serdecznie! I czekam na wiadomość, jak skończysz swoją wersję. Ciekawa jestem efektu :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancka, świąteczna serwetka :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Miałam ją kiedyś zamiar zrobić, ale braknie mi w tym roku czasu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu a czy nam kiedyś starczy na wszystko czasu? Wciąż go brakuje :( ale cieszmy się tym, co mamy :)

      Usuń
  4. Fajna bombka serwetka, ciekawie się prezentuję i uroczy wzorek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń