Google+ Followers

sobota, 26 listopada 2016

72. Świątecznie #5 - ananasy w roli głównej

Hejka wszystkim!

Oj jak ja uwielbiam ten wzór ananasowy. Ma tyle zastosowań. I to właśnie dziś chcę pokazać jego kolejne zastosowanie. Serweta, którą wykonałam będzie głównym elementem dekoracyjnym (bynajmniej jak narazie) mojego stołu kawowego. Niestety, jak i moje inne robótki, musi poczekać do świąt, aż zagości wraz ze mną w Polsce. Jednak zdążyłam ją już ukrochmalić i naciągnąć, i teraz już sobie spokojnie czeka schowana w szafce na te świąteczne dni. Oczywiście zanim się tam znalazła sfotografowałam ją na potrzeby tego posta :)

Do wykonania tej serwetki użyłam:
- kordonków nowosolskich 50x3 - biały i czerwony
- szydełka Addi 1,25mm
- schematu udostępnionego na grupie szydełkowej

Średnica serwetki: 53cm






Osobiście bardzo mi się ten model podoba. Myślę, że miłośnikom ananasków też przypadnie do gustu. A wam jak się podoba?

Statystyka:
Czas wykonania: 6 godzin 35 minut
Długość zużytej włóczki w sumie około 200m

Czas, który poświęciłam szydełku: 44 dni 15h i 15min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 24km i 524m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

6 komentarzy:

  1. Przepiękna serwetka :)
    Też uwielbiam motyw ananasów , jest taki ponad czasowy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Tak, dokładnie ponad czasowy - napewno powstaną kolejne :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękna :)
    -------
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :). Fajnie wygląda to połączenie kolorów :).

    OdpowiedzUsuń