czwartek, 17 listopada 2016

69. Świątecznie #3 - gwiazdki na choinkę

Hejka.

Kiedy szukałam wzorów na szydełkowe gwiazdki znalazłam taki oto bardzo prosty schemacik. Na próbę wykonałam z resztek kordonków trzy sztuki. Nie są idealne, ale to moje pierwsze gwiazdki. Narazie jestem na etapie poszukiwania jakiś innych ładniejszych, bo te jakoś mnie do końca nie przekonują.

Szczegóły:
- kordonek Cotton filet (biały), Gründl (czerwony)
- szydełko Addi 1,25mm oraz 1,5mm
- wymiary 11 cm (szyd, 1,5mm) oraz 10cm (szyd, 1.25mm)
- schemat znaleziony na szydełkowej grupie fb





Statystyka:
Czas wykonania: 20min/szt - 1 godzina
Długość zużytej włóczki w sumie około 15m


Czas, który poświęciłam szydełku: 43 dni 6h i 10min

Tyle kilometrów już zużyłam razem: 23km i 774m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

8 komentarzy:

  1. Fajne gwiazdki :)
    Ciekawa statystyka ja bym się po jakimś czasie pogubiła ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beato. Ja czasami też się gubie, dlatego gdy ukończe robótkę to wszystko zapisuje do zeszytu😊pozdrawiam😊

      Usuń
  2. Ciekawe :) gwiazdki fajniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Kolejne będą już ładniejsze. Znalazłam ciekawsze wzory😊pozdrawiam😊

      Usuń
  3. Bardzo ładne, sama chętnie ich kilka stworzę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak je zobaczyłam to pierwsze co mi przyszło na myśl to skąd wzięłaś obręcz o kształcie gwiazdki i przeczytałam, że to jednak nie obręcz. Ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelino!faktycznie moje gwiazdki są zrobione bez obręczy. Jednak są takie do kupienia np. na hobbycentrum.

      Usuń