środa, 16 listopada 2016

68. Świątecznie #2 - świecznik do poprzedniej serwetki

Witam serdecznie.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać świecznik, który zrobiłam do poprzedniej serwetki. Wzór nieco zmodyfikowałam. To znaczy wykończenie w "górę". Pierwotny model był przerobiony jakby tylko na podgrzewacz oczkami ścisłymi, a ja chciałam do środka włożyć szklany świecznik. Sam schemat "podkładki" nie zmieniałam. Wyszedł bardzo ładnie jak dla mnie :)

Szczegóły:
- kordonek Gründl - biały przeplatany srebrną nitką
- szydełko Addi 1,5mm
- kółeczko do obrabiania Prym o średnicy 2,6mm
- średnica 13 cm, wysokość 8cm
- schemat z Anna Special - Häkelmodelle für Advent & Weinachten





Świecznik przerabiamy w podobny sposób, jak serwetkę, którą przedstawiłam w poprzednim poście. 

Statystyka:
Czas wykonania: 2 godziny
Długość zużytej włóczki w sumie około 15m


Czas, który poświęciłam szydełku: 43 dni 5h i 10min

Tyle kilometrów już zużyłam razem: 23km i 759m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

10 komentarzy:

  1. Witam:) Dziękuję za odwiedzinki u mnie... Piękne twory, dla mnie to czarna magia :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka. Dziękuje Ci bardzo - dla mnie decoupage to czarna magia, także współgramy i tworzymy równowagę :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Dziękuję za odwiedziny na mym blogu i miły komentarz.
    Bardzo ładny świecznik i serwetka 3D kolor fioletowy ją ożywia
    i dodaje jej uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u siebie😊dziękuje również za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  3. Bardzo ładne prace, serwetka i świecznik prawdziwie świąteczny, widać srebrną nitkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elżbieto. Dziękuje Ci bardzo za te miłe słowa. A ten kordonek ze srebrną nitką-mało go wĺaśnie używam bo jest bardzo sztywny, co sprawia nieco trudności przy przerabianiu. Ale jest taki śliczny, że można się poświęcić😊pozdrawiam seredecznie😊

      Usuń
  4. Śliczne ubranko na świeczkę już takie świąteczne i ładna serwetka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. No już świąt nie umie sie w tym roku doczekać. Mam nadzieję, że będą piękne😊pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładny i oryginalny świecznik :). Musi fajnie się prezentować wieczorem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Kasiu. A wiesz, że ja nawet nie przetestowałam, jak on wygląda wieczorem? Musze koniecznie to zrobić i dodam wtedy zdjęcie😊pozdrawiam

      Usuń