Google+ Followers

niedziela, 20 listopada 2016

71. Kolejna odsłona bieżnika z elementów

Hejka :)

O jak miło w niedziele popołudnie zasiąść przy kawce i ze spokojem coś dodać.
Tym razem chciałabym zaprezentować bieżnik, który już znacie z mojego bloga. Jednak tym razem jest wykonany z kordonków nowosolskich. Kolorystykę wybrała sobie moja klientka. Dodatkowo wykonałam do niego komplet czterech podkładek w odwróconych kolorach. 

Schemat i pierwsze wykonanie tego modelu znajdziecie w tym poście.
Instrukcje, jak łączyć elementy szydełkowe znajdziecie w tym poście

Do wykonania tego bieżnika użyłam:
- kordonków nowosolskich - wanilia i fiolet
- szydełka Addi 1,5mm
- schematu z Häkel-Ideen (Sonderheft FI390)
- wymiary: 98x30cm







Strasznie nie lubię łączonych elementów, ale nie ze względu na łączenie elementów, a z powodu chowania wielu nitek. Ale dla takiego efektu warto się poświęcić.




Ten model ma to do siebie, że można kombinować dowolnie z kolorystyką i wielkością. Można dodać jeszcze jeden duży element i dołączyć więcej mniejszych. Co przyniesie nam większy rozmiar.




Zdecydowanie musiałam odpocząć trochę od świątecznych wyrobów. Powiem szczerze, że już nawet liste zrobiłam, co jeszcze chcę wykonać, bo już sama się w tych moich planach gubię. Zresztą co chwila znajduję jakieś ciekawe schematy, którym nie mogę się oprzeć. 

Statystyka:
Czas wykonania: 16 godzin
Długość zużytej włóczki w sumie około 300m


Czas, który poświęciłam szydełku: 44 dni 8h i 40min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 24km i 324m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

8 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka i taka retro serwetka z elementów :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beato. Dziękuje Ci bardzo😊już w drodze do nowej właścicielki😊pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  2. Czy Ty szydelkujesz w kazdej minucie? Serwetka zapowiada sie bardzo pieknie! J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Jolu😊w każdej minucie nie😂ale średnio po 4-5 godzin dziennie. Weekend miałam wolny - robiłam kartki świąteczne😊pozdrawiam cię cieplutko😊

      Usuń
  3. Podziwiam, ja bym chyba nie miała tyle cierpliwości do tego :)
    Serwetka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Tak ten model wymaga dużo cierpliwości do chowania nitek😊

      Usuń
  4. Bardzo fajna :). Ja też postanowiłam zrobić podobną listę bo mam tyle pomysłów, ale nie wiem kiedy je wykonam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje😊lista listom, ale po drodze wpadają co nóż nowe pomysły😂

      Usuń