poniedziałek, 7 listopada 2016

66. Ananasy w kolejnej odsłonie

Witam Was przy porannej kawce :)

Tak właśnie niedawno wstałam, za oknem szaro i deszczowo. I tak właśnie do mojej porannej kawki postanowiłam przedstawić Wam bieżnik z motywem ananasa, który docelowo wykonałam na komode, która znajduje się w Polsce. Pokaże Wam narazie zdjęcia, które przedstawiają model, który wykonałam. Gdy już bieżnik znajdzie się na docelowym miejscu to napewno zaktualizuje zdjęcia.

Szczegóły:
- kordonek Maxi Belday
- szydełko Addi 1,75 (użyłam tej wielkości celowo, gdyż bieżnik ma znaleźć się na komodzie o długości 170cm)
- schmat pochodzi z Dekoartives Haekeln nr 131 (2016)
- wymiary bieżnika: 118x28cm






Tutaj nie miałam go za bardzo gdzie położyć, także do zdjęć ulokowałam go przed telewizorem na komodzie rtv. Ona sama ma 2,40cm, ale jednak ani z jednej strony ani z drugiej strony mi nie pasował. A telewizor mam duży, co uniemożliwiło mi samej ułożyć bieżnik pod telewizorem. No ale wtedy też nie byłoby dokładnie widać wzoru.

Akurat ten model jest powszechnie znany, jednak mnie bardzo się podoba. Brakuje w nim tylko chwostów, ale jeszcze nie wiem, czy chce aby one tam były. Wszystko będzie zależeć od tego, jak będzie się prezentować na nowej komodzie. Już nie mogę się doczekać, aż znajdzie się na tym miejscu.

Dziś dopiero początek tygodnia, zatem życzę Wam cudownych, bezdeszczowych dni. A może u kogoś już spadł śnieg?

Statystyka:
Czas wykonania: 6 godzin
Długość zużytej włóczki w sumie:około 150m



Czas, który poświęciłam szydełku: 42 dni 22h i 10min

Tyle kilometrów już zużyłam razem: 23km i 694m

Pozdrawiam,
Klaudia

7 komentarzy:

  1. Piękny bieżnik. Ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki duży :) Piękny, ja też bardzo lubię ananaski :) Przede wszystkim dlatego, że jest to łatwa do zapamiętania sekwencja przerabiania :D

    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Idealnie się je robi, też bardzo lubię. A do tego jestem wzrokowcem, więc schematy ananasków są bardzo proste do zapamiętania. Co do wielkości - to właśnie szukałam czegoś długiego i wąskiego - no i się udało :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie lubię ananasów, ale ten bieżnik bardzo mi się podoba :). Na razie mam zaplanowane dużo różnych dziergadeł, ale może po świętach :D ... . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te robótki świąteczne są wykańczające, a już nie wspomne, że inne modele zaczęte przed tymi świątecznymi czekają na wykończenie :) Cieszę się bardzo, że bieżnik Ci się spodobał :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Świetny, też jest na mojej liście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Na liście wykonanych czy do wykonania? Pozdrawiam

      Usuń