niedziela, 30 października 2016

64. W kolorach...

Witam serdecznie!

Udało mi się wczoraj wykrochmalić i poupinać gotowe robótki, które w ostatnim czasie powstały. I tak dzisiaj chcę Wam zaprezentować serwetkę, którą zrobiłam dla jednej z moich koleżanek w ramach podziękowania. Narazie nie miałyśmy się czasu spotkać, więc nie było okazji jej podarować. Mam nadzieję, że już wkrótce umówimy się na kawe, bo jestem ciekawa, jak jej będzie się podobać, i czy  w ogóle. A Wy co sądzicie?

Szczegóły:
- szydełko addi 1,5mm
- kordonki Maxi Belday
- schemat z "Dekoratives Haekeln nr 129"
- wymiary: 27x52cm







Statystyka:
Czas wykonania: 6 godzin
Długość zużytej włóczki w sumie:około 100m

Czas, który poświęciłam szydełku: 42 dni 16h i 10min
Tyle kilometrów już zużyłam razem: 23km i 544m


Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnej nocy!
Klaudia

6 komentarzy:

  1. Piękna! Kocham takie kontrastowe kolory :) Na pewno się spodoba przyszłej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) W przyszłym tygodniu mamy się spotkać :) to będę wiedzieć :)

      Usuń
  2. Bieżnik jest zachwycający ! Wiem z doświadczenia ,że z elementami jest troszkę zabawy , ale efekt końcowy jest tego wart :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak elementy to zabawa. Jednak samo łączenie nie jest problemem, gorzej z tymi nitkami, które zawsze trzeba pochować. Tego najbardziej nie lubię😂pozdrawiam serdecznie i dziękuje za twój komentarz😊

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ja obsługując bloga ze smartfonu, dodałam komentarz zamiast odpowiedź na poprzedni komentarz :D

      Usuń