Google+ Followers

piątek, 21 października 2016

62. Serwetka z elementów :)

Witam serdecznie!

Oj jak mnie dawno nie było. Ale dzisiaj witam Was bardzo wesołą serwetą, można nawet powiedzieć, że bieżnikiem. Wykonałam go szydełkiem Addi 1,5mm oraz kordonkami: biały - Cotton Filet, a fioletowy - Maxi Belday. Dużo kordonka nie zeszło na tę robótkę, co mnie bardzo ucieszyło. Zostało na dekoracje świąteczne, które już rozpoczęłam też robić. A jak tam u Was? Też już działacie w temacie świąt? Ja w zeszłym roku za późno zaczęłam i  niewiele zdążyłam zrobić. W tym roku postanowiłam szybciej zacząć :)
No ale wracając do bieżnika to osiągnął on wymiary ok. 98cm x 30cm. Myślę, że prezentuje się całkiem nieźle, tym bardziej, iż pasuje bardzo do wnętrza, w którym się znajduje. Na ścianach są elementy białe i fioletowe, dlatego też do wykonania tego bieżnika zastosowałam te kolory. Oczywiście dla zainteresowanych dodaje też schemat. Może ktoś z Was się zainspiruje i wykona własną wersje tego bieżnika. Jestem bardzo ciekawa.







Schemat pochodzi z Haekel-Ideen (Sonderheft FI390)


Wiecie zauważyłam, że gdy mam kilka robótek rozpoczętych szydełkowanie mi dużo wolniej idzie niż na początku. Gdy mam chwile zastanawiam się, za co by się tu złapać i często mam taki dylemat, że w końcu sięgam po książkę. Myślę, że wrócę do mojego początkowego systemu, czyli jedną rzecz skończyć, i wtedy drugą zacząć. Wtedy szło wszystko o wiele szybciej.
Obecnie mam dwa projekty ukończone. Może zdradze kolory - jeden biało-czerwony, a drugi szary. Jednak nie doczekały się jeszcze krochmalnia. Mam nadzieję, że uda mi się i te zaległości nadrobić.
Napewno wkrótce do Was znów zajrze.


Dziękuje wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga oraz mój fun page. Dziękuje za te miłe słowa, które piszecie w prywatnych wiadomościach oraz listach. Jest mi niezmiernie miło.
Życzę wszystkim miłego nadchodzącego weekendu.

30.10.2016

Czas pracy: około 14h
Zużyty materiał: około 250m

Czas, który poświęciłam szydełku:  41dni 23h 30min
Tyle metrów już zużyłam razem: 22km 384m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia



14 komentarzy:

  1. Piękny bieżnik! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo i również pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka, we mnie dopiero dojrzewa myśl o zrobieniu takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo się za nią zabierałam, ale niedawno przyszedł czas na wyjazd do Polski i wykończenie remontu. I sobie pomyślałam, że na nowy stół musi być koniecznie nowy bieżnik i machnęłam go w dwa wieczory😊oczywiście został już "ochrzczony" wylaniem kawy na niego przez mojego syna😊

      Usuń
  4. Przecudna serweta wyszła!!! Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kladiu, to jest cos, czego moje palce nigdy nie beda umialy zrobic! Podziwiam, jest piekny!! pa, Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo😊ach troszke cierpliwości i napewno dałabyś rade😊

      Usuń
  6. Podoba mi się bardzo taki bieżnik, serwetka - jak zwał tak zwał :) Ale na pewno świetnie takie cudo wyglądałoby na mojej ławie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na efekty Twojej pracy :) Jestem ciekawa interpretacji :)

      Usuń
  7. Oniemiałam z wrażenia ! Ta serwetka jest fantastyczna :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo. Powstała już kolejna, którą zaniedługo zaprezentuję.

      Usuń