Google+ Followers

sobota, 13 sierpnia 2016

59. Firanka - moja wymarzona, nareszcie gotowa :)

Witam serdecznie!

Dzisiaj mam Wam do pokazania moje najnowsze dzieło. Niestety nie jest nakrochmalone, gdyż nie mam odpowiedniej powierzchni, gdzie mogłabym ją zaszpilkować. Jednakże nawet po wyprasowaniu i dopieszczeniu szczegółów dla mnie wygląda idealnie. A że zawisła w mojej kuchni to przecież najważniejsze, aby mnie się podobała. Efekt chyba robi, bo gdy wisiała pop południu jeszcze niedopieszczona, to nawet mój mąż ją zauważył, i to już na dworze, gdy wrócił z pracy. A jak wiecie męskie oczy nie są tak spostrzegawcze jak nasze. Mam nadzieję, że Wam się też będzie podobać :)


Tak wygląda, gdyby ktoś chciał mieć całą białą, bez dodatkowych ozdób.




W ten sposób powstawały jeszcze wczoraj kwiatuszki, które zawisły na firance.


A końcowy efekt wygląda tak




Widok z dworu


Materiały, które zostały użyte:
- kordonek nowosolski 50x4 w kolorze białym
- kordonek nowosolski 50x4 w kolorze turkusowym
- satynowa tasiemka błękitna - w sumie 10m
- szydełko addi 1,75mm
- niebieskie koraliki
- oraz schemat z czasopisma Szydełkowanie 1/2014 Obrusy i zazdroski

Jak widać, z białego nowosolka z długości 1000m niewiele zostało.



Schemat na kwiatuszek

Wszystkie przedstawione schematy pochodzą z "Szydełkowanie 1/2014"

Mam nadzieję, żę moją ostatnią robótką Was nieco zaskoczyłam. Teraz czekam na zaskakujące komentarze. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu.
Tym, którzy pozostawili ślad po sobie bardzo dziękuje.
Papa... do następnego... :)

30.10.2016

Czas pracy:  60h
Zużyty materiał: ok 800m


Czas, który poświęciłam szydełku:  40dni 7h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 21km 634m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

12 komentarzy:

  1. Świetna firaneczka. Zapisuje do Ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super firanka :). Fajnie, że nie musiałaś krochmalić, bardzo ładnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! I jak długo już wisi i nic się z nią nie dzieje. A wiadomo jak to jest w kuchni :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudna firanka,bardzo dziękuję za schemat :) nigdzie nie mogłam go znaleźć a polowałam na niego nie wiem jak długo :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo firanka , bardzo mi się podoba :)
    Okno wygląda przepięknie wystrojone w taką firankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo! Na codzień nie umię się nią nacieszyć, bo wisi w Polsce, ale jaka to radość, gdy wchodzę tam do kuchni i widzę swoje dzieło! Pozdrowionka :)

      Usuń
  5. Zapraszam też do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń