wtorek, 21 czerwca 2016

55. Zazdroska na zamówienie

Witam serdecznie!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować zazdroskę, która wykonywałam na zamówienie. 
Zrobiona jest z kordonka Cotton Filet - beż oraz szydełkiem Tulip 1,5mm.
Wymiary: 90x30cm

Przepraszam od razu, że krzywo wisi, ale jak widać powiesiłam ją do zrobienia zdjęć na balkonie, gdyż nigdzie indziej u mnie na szerokość nie pasowała, w związku z czym musiałam szybko pstrykać fotki, bo mi mój maluch uciekał, a balkonem schodzimy po schodach na dwór :) (jedyny sposób na wyjście z mieszkania - nie powiem, trochę kłopotliwe przy dzieciaczkach).






Schematu dokładnego nie posiadam. Mam jedynie na kawałek, tzn. na te kwadraty i ramkę, resztę robiłam z głowy. Także jakby co to proszę pisać :)

Aktualnie pracuję nad sweterkiem na lato. Mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła go zaprezentować, a tymczasem suszą się już nakrochmalone robótki, które też wykonałam na zamówienie. Myślę, że do jutra wyschnie, więc już niedługo pokażę.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich i życzę miłego popołudnia.
Dla tych, którzy będą dzisiaj oglądać mecz Polska-Ukraina życzę wiele wytrwałości w trzymaniu kciuków.
Do następnego...
Papatki...

30.10.2016

Czas pracy:  14h
Zużyty materiał: ok 400m

Czas, który poświęciłam szydełku:  36dni 20h 
Tyle metrów już zużyłam razem:  czyli razem:  20km 454m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz