Google+ Followers

piątek, 10 czerwca 2016

52. Wanilia z limonką :)

Witam serdecznie!

W ostatnich dniach udało mi się naciągnąć jedną z ostatnich robótek.
Ostatnio szydełkowanie idzie mi wolniej, gdyż jestem w trakcie tworzenia obrazu haftowanego krzyżykami. Lecz gdy tylko nadchodzi mrok i światło już jest nieodpowiednie, a za czym idzie nie widzę dobrze kanwy to łapię za szydełko i tak teraz pomalutku powstają niektóre projekty. A może bardziej odpowiednie byłoby stwierdzenie dokańczane.

Dziś zaprezentuję Wam mój nowy bieżnik, który mnie osobiście bardzo się podoba. Do tego połączenie kordonków nowosolskich w odcieniach wanilii i limonki jest bardzo efektowne.
Jestem ciekawa Waszej oceny.


Jak już wspomniałam bieżnik zrobiłam kordonkiem nowosolskim 50x4 oraz szydełkiem Addi 1,25mm.


Schemat bieżnika pochodzi z czasopisma Anna Robótki 2/2016.

Bieżnik po naciagnięciu osiagnął wymiary 80x48cm



Do tego bieżnika powstały już też podkładki pod kubki oraz w trakcie tworzenia mam dwie serwetki, które znajdą się na meblach. Chcę w końcu stworzyć sobie komplet w jednej kolorystyce, gdyż jak dotąd powstawalo wszystko, jak to się mówi z innej parafii :D
Myślę, że już wkrótcę zamieszczę zdjęcia gotowych projektów.

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Dziękuje za pozostawione komentarze i pozdrawiam Was serdecznie!
Życzę miłego nadchodzącego weekendu.
Papatki! Do następnego...

30.10.2016

Czas pracy:  12h
Zużyty materiał: ok 400m

Czas, który poświęciłam szydełku:  35dni 18h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 19km 704m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

3 komentarze:

  1. piękny... czekam też na wanilię... życze dalszych ciekawych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny bieżnik, fajne połączenie kolorystyczne, w komplecie będzie super się prezentować :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Limonka to mój ulubiony kolor z nowosolek a z wanilią prezentuje się świetnie. Super serwetka :).

    OdpowiedzUsuń