poniedziałek, 27 czerwca 2016

57. Skromna, ale jednak mnie samą zachwyciła

Witam serdecznie!

Dziś prezentuję klasyczną biel w moim wykonaniu.
Jakiś czas temu kupiłam niemiecki wydanie jednej z gazet, na okładce której widniała właśnie ta serwetka. Po przewertowaniu kilka razy gazety w tę i z powrotem doszłam do wniosku, że zapomnieli jednak dodać tego schematu. Jednak dzięki uprzejmości jednej z Pań na szydełkowej grupie udało się pozyskać owy schemacik i tak oto powstała mała serwetka w klasycznej bieli.

Szczegóły serwetki:
- kordonek Cotton Filet biały
- szydełko addi 1,25mm
- średnica 36cm




Dla zainteresowanych dołączam również schemacik :)


Dziękuje wszystkim za miłe komentarze i za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!
Do następnego...:)

30.10.2016

Czas pracy:  6h
Zużyty materiał: ok 50m




Czas, który poświęciłam szydełku:  37dni 14h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 20km 804m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia


9 komentarzy: