wtorek, 14 czerwca 2016

53. Limonka z wanilią czyli coś do poprzedniego bieżnika

Witam serdecznie!
Na początku chciałam podziękować za liczne odwiedziny i pozostawione komentarze.
Jest mi niezmiernie miło, iż moje drobne prace wam się podobają.
Dziś do mojej kolekcji dołączyły dwie serwetki oraz podkładki pod kubki. Oczywiście jak pisałam we wcześniejszym poście zostały zrobione z kordonka nowosolskiego 50x4 w kolorach limonki i wanilii. Zrobiłam je celowo w tych samych kolorach, aby mieć komplet z jednego koloru. Cieszę się, że w końcu wszystko jest jednolite i spójne, aż z chęcią pije się kawke :)


Całość wykonana jest szydełkiem Addi o rozmiarze 1,25mm.







Następne dwa projekty mam już ukończone, ale jednak czekają jeszcze na krochmal.
Obecnie pracuję nad dość ciekawym wzorem bieżnika w 3 kolorach.
Myślę, że już wkrótce go zobaczycie, bo o dziwo jest bardzo prosty (jak dla mnie) do wykonania, jedynie czasochłonna jest zmiana kolorów i chowanie niteczek.
Więcej na ten temat już wkrótce...


Dla zainteresowanych dołączam schemat znaleziony w internecie.
Ja troszeczkę podkładki zmodyfikowałam, a mianowicie nie zaczynałam od magicznego okręgu, lecz od 5 oczek łańcuszka i nieco zmniejszyłam ilość rzędów. Jednakże wykończyłam oczkami ścisłymi a na łukach w środkowej części zastosowałam półsłupek (oczko ścisłe, półsłupek, oczko ścisłe)


Serdecznie witam nowych obserwujących mojego bloga. Dziękuje za liczne odwiedziny.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru.

30.10.2016

Czas pracy:  7h
Zużyty materiał: ok 200m

Czas, który poświęciłam szydełku:  36dni 1h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 19km 904m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

1 komentarz:

  1. Śliczny komplet :). Robiłam bardzo podobny, tylko limonka połączona była z bielą, ale z wanilią też się bardzo fajnie komponuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń