Google+ Followers

sobota, 25 czerwca 2016

56. Kwiatki podstawą bieżnika

Witam serdecznie!

Dzisiaj chcę pokazać jeden z ostatnich bieżników jaki zrobiłam.
Został on wykonany na zamówienie. Mam nadzieję, że jak już dotrze do właścicielki będzie ona zadowolona.

Szczegóły robótki:
- kordonki Maxi - Altun Basak - czarny, zielony i biały
- szydełko Addi 1,5 mm
- wymiary: 64x45cm
- schemat pochodzi z niemieckiej gazety "Die schoensten Blumenmotive" (Dekoratives Haekeln Sonderheft)

W orginalnym wykonaniu jest w kolorach białym, zółtym i niebieskim. Kolorystka mojego projektu została wybrana przez klientkę.




Dziękuje wszystkim za miłe komentarze i pozdrawiam serdecznie!
Do następnego... :)

30.10.2016

Czas pracy:  12h
Zużyty materiał: ok 300m




Czas, który poświęciłam szydełku:  37dni 8h 
Tyle metrów już zużyłam razem:  20km 754m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia


2 komentarze:

  1. O, jaka ładna :). Bardzo mi się podoba, fajne kolory i kształt :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Sama dla siebie bym jej nie zrobiła, ze względu na upinanie tych kwiatków. Godzine zajęło mi szpilkowanie :D

    OdpowiedzUsuń