Google+ Followers

niedziela, 19 czerwca 2016

54. Dekoracja okienna

Witam serdecznie!

Dziś prezentuję moją pierwszą dekoracje okienną. W planowanej wersji miała być na obręcz o średnicy 25cm, jednak wyszła mi na obręcz 30cm. Pierwszy raz podjęłam się wykonania takiego czegoś, ale końcowy efekt nawet mnie zadowala. Szkoda, że nie miałam większej obręczy, bo wtedy mogłabym ją jeszcze bardziej naciągnąć, ale i tak myślę, że jak na pierwsze podejście nie jest źle.


Schemat pochodzi z Anna Robótki 2/2016


Do wykonania dekoracji użyłam szydełka Addi 1,25mm oraz kordonka Maxi - Altun Basak w odcieniu jasnym niebieskim


A tutaj zdjęcie w trakcie pracy, które dokładnie oddaje odcień koloru :)


Dziękuje Kasi za dodanie do swoich kręgów oraz witam serdecznie wszystkich odwiedzających.
Dziękuje również za pozostawione komentarze.
Życzę wszystkim spokojnej nocy oraz samych przyjemnych chwil z szydełkiem w ręku.
Ja tymczasem zabieram się za kończenie rozpoczętych projektów.
Do następnego...
Papatki!

30.10.2016

Czas pracy:  5h
Zużyty materiał: ok 150m

Czas, który poświęciłam szydełku:  36dni 6h 
Tyle metrów już zużyłam razem:  20km 54m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

6 komentarzy:

  1. Piękny kolor i świetnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja również jak na pierwsze podejście jestem zadowolona.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Świetna dekoracja :), a kolor fantastyczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Jakby nie było to mój ulubiony kolor :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń