Google+ Followers

środa, 25 maja 2016

51. Po długim czasie - narzuta na łóżko gotowa :)

Witam serdecznie.
Nie pisałam od dłuższego czasu, a to za sprawą tej oto narzuty, którą dzisiaj prezentuje.
Troszkę mi ona zajęła czasu, w międzyczasie rozpoczęłam też inne robótki. Jeszcze do tego wszystkiego rozpoczęłam naukę hafu krzyżykowego i tak każdego dnia nie wiem za co mam złapać :)Ale na całe szczęście na chwilę obecną największy projekt został ukończony i mogę z radością szydełkować dalej. Już mnie bardzo męczyła ta narzuta, ale jestem szczęśliwa, że już ją skończyłam. Pewnie jakiś czas napewno nie rozpocznę żadnej narzuty :D


Wykonałam ją z włóczek "Leonie" - biała i niebieska oraz "New Spurt" - szara. Wszystkie z serii Belday. Szydełko 4.00mm.





A tak mój mniejszy Szkrab już sobie urzęduje na gotowej narzucie. Jemu się też bardzo spodobała




Dziękuje wszystkim za pozostawione miłe komentarze.
Życzę przyjemnego i spokojnego dnia.
Do następnego ... Mam nadzieję, że już wkrótce :)
Papatki

30.10.2016

Czas pracy:  140h = 5 dni i 20h
Zużyty materiał: ok 1200m

Czas, który poświęciłam szydełku:  35dni 6h 
Tyle metrów już zużyłam razem:  19km 304m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

4 komentarze:

  1. Piękna narzuta, podziwiam za wytrwałość :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Miałam momenty rezygnacji, ale na szczęście dotrwałam do końca :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. wielki szacun,kawał roboty ale jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń