Google+ Followers

wtorek, 5 kwietnia 2016

47. Zielony obrus nareszcie na swoim miejscu!

I dziś to chyba będzie ostatni post na moim blogu. Chyba, że odnajdę zdjęcia jednej serwetki. Tak to jest, że zawsze się gdzieś zapodzieją, gdyż raz robię zdjęcia telefonem a raz aparatem i potem nie wiem, co gdzie i jak :D
Ale teraz chciałam Wam pokazać obrus, który zaczęłam na początku tego roku. Użyłam kordonka Maxi - Altun Basak.


Do wykonania tego obrusu wykorzystałam szydełko Tulip 1,5mm.
Zeszło prawie 7 motków kordonka!


Schemat pochodzi z "Obrusy na duże stoły" 3/2011 (Sabrina Robótki Extra)


Dzięki starej ramie, którą teściowa wyszukała na strychu udało mi się obrus nie tylko nakrochmalić, ale i do porządku naciągnąć, co przyniosło bardzo ładny efekt. Napewno, gdy tylko będę w Polsce będę z tej ramy korzystać.


A teraz zapraszam Wan do wypatrywania niespodzianki na moim Fun Page'u na FB.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim miłego i spokojnego wieczoru.

30.10.2016

Czas pracy:   186h czyli 7 dni i 18h
Zużyty materiał: ok 3960m

Czas, który poświęciłam szydełku:  27dni 4h 
Tyle metrów już zużyłam razem:  17km 124m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz