Google+ Followers

wtorek, 5 kwietnia 2016

46. Turkusowa serwetka

Witam ponownie.
Jak pisałam, będę nadrabiać swoje zaległości. Także tym razem pokaże Wam serwetkę, która przysporzyła mi troszkę kłopotów. Niby schemat nie jest trudny, jednak trzeba się bardzo skupić.
Pomimo, iż jest w niej tylko 28 rzędów, byłam naprawdę ucieszona, gdy ją wykończyłam.


Serwetkę wykonałam kordonkiem Maxi-Belday w kolorze turkusowym


Użyłam szydełka Tulip 1,25mm.




Schemat serwetki pochodzi z gazety Filethaekeln - leicht gemacht 3/2015.


Witam nowych obserwujących. Dziękuje, że dołączyliście do mojego grona, mam nadzieję, że zagościcie na dłużej.
Pozdrawiam serdecznie.
i do następnego ... już niedługo :)

30.10.2016

Czas pracy:   8h (wszystkie modele)
Zużyty materiał: ok 300m

Czas, który poświęciłam szydełku:  19dni 10h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 13km 164m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz