wtorek, 5 kwietnia 2016

45. Malutka biała serwetka

Witam Was serdecznie!
Nie było mnie jakiś czas, bo byłam na urlopie. Ale już w najbliższym czasie bedę nadrabiać swoje zaległości blogowe. Pomimo, iż było urlopowo, to nie próżnowałam. Jednak wiadomo, jak to na urlopie było dużo mniej czasu na szydełko. Ale conieco powstało i przede wszystkim mój zielony obrus w końcu jest na swoim miejscu :) Jak tylko zgram fotki na komputer to Wam go pokażę.
W ostatnich dniach przed wyjazdem zrobiłam małą serwetkę.


Wykonałam ją resztkami białego kordonka Maxi - Altun Basak


Oraz szydełkiem Tulip 1,25mm


Niestety schemat gdzieś mi się zapodział. Jak tylko go znajdę to również dołącze.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Dziękuje Wam bardzo za komentarze. Do następnego... :)

30.10.2016

Czas pracy:   3h (wszystkie modele)
Zużyty materiał: ok 50m




Czas, który poświęciłam szydełku:  19dni 2h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 12 km 164 m + 700m z jednego szaliczka, który mi umknął przy podliczaniu :) czyli razem:  12km 864m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz