Google+ Followers

piątek, 8 kwietnia 2016

48. Kółeczkowa serwetka i konkurs na fun page'u

Witam Was serdecznie!

Dziś chciałam zaprezentować serwetkę, którą wykonałam z resztek różnych kordonków. Wykonałam ją szydełkiem Tulip 1,25mm. Schemat pochodzi z Filethaekeln-leicht gemacht 1/2016.


Serwetka pomimo, iż wygląda na troszkę skomplikowaną, była bardzo łatwa do zrobienia oraz robiło się ja bardzo szybciutko.



Na moim fun page'u na FB znajdziecie konkurs związany właśnie z tą serwetką. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału.
Aby przejść do posta konkursowego wystarczy kliknąć poniżej


Życzę wszystkim powodzenia w zabawie :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i dziękuję za pozostawione miłe słowa.
Życzę wszystkim udanego, słonecznego weekendu.
Do następnego... Papatki

30.10.2016

Czas pracy:   8h
Zużyty materiał: ok 80m

Czas, który poświęciłam szydełku:  27dni 12h 
Tyle metrów już zużyłam razem:  17km 204m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

4 komentarze:

  1. Zjawiskowa! Od razu przykuła moją uwagę tą piękną kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Wam bardzo za miłego komentarze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń