Google+ Followers

wtorek, 12 kwietnia 2016

49. Duży bieżnik z ananasów

Witam was serdecznie.
Dziś u mnie z rana była okropna deszczowa pogoda i pomyślałam, że skoro mój bieżnik już gotowy to dodam sobie dzisiaj post na bloga. I tak właśnie sobie tutaj zaczynam działać a za oknem wychodzi słoneczko. Także z dzisiejszych robótkowych planów pewnie będzie nici bo polece z dzieciakami na plac zabaw :)
Tak tak, jak tylko pogoda dopisuje mam mniej czasu na szydełko, no ale pomalutku wieczorami coś tam powstaje.

I tak oto wykończyłam bieżnik z motywem ananasa, który wybrała sobie moja teściowa.
Mam nadzieję, że będzie się jej podobać :)
Schemat pochodzi z Sabrina robótki extra - Obrusy na duże stoły 3/2013


Bieżnik wykonałam kordonkiem Cotton Filet o odcieniu beżowym (Art. 335)


Użyłam mojego nowego szydełka Addi o rozmiarze 1,25mm. Polecam gorąco te szydełka, Bardzo wygodnie się nimi pracuje i ręce nie bolą. Ja swoje szydełka wymienie z czasem wszystkie na te z Addi.


Bieżnik osiagnął wymiary 94x142cm dlatego tym razem prezentuje go przewieszonego na kanapie, gdyż nie mam takiego stołu tutaj, aby go zaprezentować, a zdjęcia wykonywane na ziemi nie oddają pełnego uroku robótek.


Bieżnik tworzyłam około 2 tygodni, także jak na te rozmiary nie jest to długi czas. Z ostatecznego efektu jestem zadowolona, gdyż na początku przysporzył mi pewne trudności, gdyż w schemacie nie oznaczyli środka i musiałam troche pokombinować. I tak za pierwszym razem, gdy doszłam do 15 rzędu zauważyłam błąd nie do naprawienia i musiałam zaczynać od nowa. No ale czego się nie robi dla pięknego efektu :)



Dziękuje wszystkim za miłego komenatrze dotyczące ostatniego posta. Życzę Wam udanego tygodnia i pozdrawiam serdecznie. Samych owocnych szydełkowych chwil :)

Do następnego ....


A dodam jeszcze zapowiedź tego, co zaczęłam tworzyć :)


Zatem jeszcze raz ściskam i śle buziaczki ... Papa

30.10.2016

Czas pracy:  30h
Zużyty materiał: ok 450m

Czas, który poświęciłam szydełku:  28dni 18h 
Tyle metrów już zużyłam razem:  17km 654m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

6 komentarzy:

  1. Piękny, duży bieżnik, podziwiam! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, duży obrus. Musiałaś się nad nim porządnie napracować. Podziwiam!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, duży bieżnik - sporo pracy :)
    A ten zielony melanż zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Wam bardzo za te miłe komentarze. Melanżowa już teź dawno skończona, ale jakoś brakuje mi czasu aby ją zaprezentować. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te ananaski, ostatnio bardzo modne wśród rękodzielniczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelina! Te ananaski zawsze były modne, bo i ładnie wyglądają, mają swój urok i bardzo prosto i szybko się je robi. POzdrawiam

      Usuń