Google+ Followers

sobota, 5 marca 2016

40. Zwiedzam i zwiedzam

Witajcie Kochani.
Tak sobie dziś pozwiedzałam kilka blogów i przy okazji dowiedziałam się co to jest Candy. Postanowiłam sprawdzić swoje szczęście i zapisałam się na dwa Candy, mianowicie na blogu


oraz

Nigdy szczęścia nie miałam w wygrywaniu, no ale jednak, jeśli się nie gra to nigdy się nie wygrywa.
Trzeba próbować, a może się uda :)

Tak sobie postanowiłam napisać do Was, bo wciąż testuje różne wersje mojego bloga, gdyż mam problem z wyświetlaniem miniatur w obrazkach przy udostępnianiu na FB. Testowałam już wiele szablonów i wciąż to samo, może się w końcu problem jakoś sam rozwiąże.

I tak tymczasem nie wiem za co się tu zabrać. Niedawno skończyłam naciąganie robótek i tak sobie grzecznie schną pod kaloryferem. I tak się zastanawiam za co by się tu zabrać. Chyba przejrzę moją prase szydełkową i pewnie coś znajde. 

I tak sobie też pomyślałam, że może i u mnie będzie wkrótce jakieś Candy. Będę musiała nad tym pomyśleć. Także zapraszam Was serdecznie do odwiedzania mnie :)
Na tym już skończę tę "suchą" notkę i wracam do realnego szydełkowego świata, a Wam życzę spokojnej nocy i samych miłych chwil z szydełkiem w ręku, aby się obyło bez prucia :)


Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Hejka. Nie wiem czemu nie zauważyłam Twojego komentarza, za co bardzo przepraszam i z wielkim opóźnieniem bardzo dziękuje. Pozdrawiam

      Usuń