sobota, 12 marca 2016

43. Jajeczka, miseczka i schematy :)

Witam serdecznie!
Tak zaszydełkowana jestem, że normalnie brakuje mi czasu, aby się podzielić z Wami moimi pracami. Ale już nadrabiam zaległości :) Dzisiaj zaprezentuje Wam moje wielkanocne jajeczka oraz miseczkę, jaką ostatnio wykonałam.



Jajka zrobiłam z resztek kordonków oraz szydełkiem Tulip 1,1mm (1 mi się gdzieś zapodziała, dlatego użyłam 1,1mm)



Jajeczko 1 i schemacik






Jajeczko 2 i 3



Na te jajeczka nie mam schematu bo robiłam je z głowy, tak aby pasowały na styroporowe jajka. Dodam jedynie opis jak, go wykonać.
Rz. 1) 20 słupków w magic ring
Rz. 2) 40 słupków
Rz. 3) 40 oczek ścisłych
Rz. 4) 40 słupków
Rz. 5) 40 oczek ścisłych
Rz. 6) 42 słupki
Rz. 7) 42 oczka ścisłe
Rz. 8) 40 słupków
Rz. 9) 40 oczek ścisłych
Rz. 10) 40 słupków
Rz. 11) 40 oczek ścisłych
Rz. 12) 40 słupków
Rz. 13) 40 oczek ścisłych
Rz. 14) 20 słupków
Rz. 15) 20 słupków
I robimy wykończenie według uznania.



Jajeczko 4 i schemat





Jajeczko 5 

 na to jajko gdzieś zapodziałam schemat, ale jak tylko znajdę to postaram się go dodać :)



I jak pisałam wcześniej zrobiłam też miseczkę małą na czekoladowe jajka, których jeszcze nie kupiłam :D
Miseczke wykonałam bladozielonym kordonkiem Gruendl (na zdjęciach niestety nie widać dokładnie koloru) i szydełkiem Tulip 1,75mm











Chciałam jeszcze dodać, iż mój ogromny zielony obrus wreszcie wykończyłam i z czystym sumieniem mogę pracować nad nowymi projektami. Obrus zaprezentuje około Wielkanocy, gdy przetrasportuje go do Polski, gdzie znajdzie się na właściwym dla siebie stole.
Tu mam za krótki stół do tego obrusu i nie prezentuje się zbyt ciekawie.


Dziękuje wszystkim za miłe komenatrze oraz za odwiedzinki.
Życzę spokojnego weekendu i jak najwięcej relaksowych chwil z szydełkiem w ręku.
Pozdrawiam serdecznie :)
Papatki i do następnego :)

30.10.2016

Czas pracy:   5h (wszystkie modele)
Zużyty materiał: ok 30 m na 5 jajek i 50m na miseczke




Czas, który poświęciłam szydełku:  18dni 9h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 11 km 764 m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

4 komentarze:

  1. Czy mogę prosić o schemat na koszulkę na jajo z samych półsłupków, takie zwarte bardzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że ja nie mam żadnego jajka z półsłupków

      Usuń
  2. Tak wiem, ale może masz wzór? Zrobiłam jajo ze wzoru powyżej i wyszło :-) dziękuję, wzór wyjątkowo czytelny dla mnie bo te skrótowe lub rysunkowe z czasopism niestety nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się udało. A można wiedzieć z kim mam przyjemność? Jakoś tak to anonimowy mnie ciekawi :D

      Usuń