wtorek, 1 marca 2016

38. I tak nam minął luty :)

Witam Was serdecznie :)
Jak ten czas leci, to już dwa miesiące jak prowadzę mojego bloga. Nawet nie wiem, kiedy ten czas tak szybko zleciał.
Tak, chwila oddechu od szydełka i za chwilę wracam do robótki. Już tak malutko czasu zostało do Wielkanocy a projektów, pomysłów i planów w głowie jest mnóstwo. Mam nadzieję, że do Świąt zdąże zrobić to co sobie zaplanowałam. A tymczasem podsumujmy zeszły miesiąc. Robótek było kilka, kilka rozpoczętych i jeszcze nie dokończonych, co mam nadzieje już wkrótce się zmieni. A oto mój kolażyk z lutowych robótek.


Dziękuje wszystkim za odwiedziny i za pozostawione komentarze. Do usłyszenia już wkrótce :)
Pozdrawiam i ściskam wszystkich i życzę samych miłych i owocnych szydełkowych chwil.
Papatki :)

2 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu-tyle prac w m-C przy dwójce dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń