Google+ Followers

środa, 2 marca 2016

39. Fioletowe ananaski

Witam Was serdecznie!
Jak tam u was? Widziałam, że wiele osób robi już szydełkowe ozdoby na Wielkanoc. Nie powiem ja też już zaczęłam i narazie skończyłam, niestety, ale chwilowo. Dopadło mnie takie przeziębienie, że nie mam siły dłubać szydełkiem. oczy odmawiają posłuszeństwa i skupić się nie umię. Takżę chwilowy odpoczynek od szydełka, więc postanowiłam odwiedzić bloga i zaprezentować Wam moje ostatnie ananaski jakie wykonałam.









Bieżnik wykonałam kordonkiem Gruendl i szydełkiem 1,75mm. Osiągnął wymiary 80x50cm.








Dziękuje wszystkim za odwiedziny i za pozostawione komentarze. Witam nowych obserwujących, jak i zwiedzających mojego bloga. Życzę wszystkim udanego wieczoru i przyjemnych szydełkowych chwil. Do następnego.... :)

30.10.2016

Czas pracy:   8h
Zużyty materiał: ok 300 m




Czas, który poświęciłam szydełku:  17dni 9h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 11 km 384 m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

9 komentarzy:

  1. Beautiful work!
    Happpy day Crissi

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful work!
    Happpy day Crissi

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serwetka, piękny wzór i kolor! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje również za miły komentarz. Mam nadzieję, że czasami do mnie zajrzysz. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Śliczna, a w dodatku a w moim ulubionym kolorze :). Wymiar akurat na moją ławę :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Pani Kasiu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Piękna serwetka.Kolor sliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka.Kolor sliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń