czwartek, 17 marca 2016

44. Biała serweta :)

Witam serdecznie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać serwetkę, którą zrobiłam ze względu na wzór i opis, który znalazłam u Pani Kasi na blogu


Zaciekawił mnie opis wykonania tej serwety, dlatego postanowiłam ja też zrobić :)


Wykonana jest kordonkiem Maxi - Altun Basak


Osiagnęła dość spore rozmiary, także ja nie użyje jej do swojego wielkanocnego koszyka.
Ozdabia mój stół :)


Oraz szydełkiem Tulip 1,25mm





Witam nowych obserwujących. Cieszę się, że dołączyliście :)
Dziękuje wszystkim za odwiedziny i za pozostawione komentarze.
Już wkrótce pokazę Wam nowe projekty, które aktualnie suszą się po krochmaleniu :)
Nareszcie, dzięki pewnej grupie miłych osób, nauczyłam się do porządku usztywniać moje robótki.
Zatem do "sklikania" już wkrótce
Pozdrawiam serdecznie!

30.10.2016

Czas pracy:   14h (wszystkie modele)
Zużyty materiał: ok 350m




Czas, który poświęciłam szydełku:  18dni 23h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 12 km 114 m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

2 komentarze:

  1. Śliczna, może też taką zrobię? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna serweta i takie w domu są mile widziane na stoliku :)Do koszyczka jeszcze coś zdążysz wydłubał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń