Google+ Followers

czwartek, 11 lutego 2016

32. Żółta serwetka z białymi kwiatkami

Witam was serdecznie!
Oj, nie było mnie kilka dni na blogu, ale to za sprawą szydełkowych robótek.
Tak, tak. Wciągnęły mnie tak bardzo, że nawet nie miałam kiedy napisać i opisać na blogu to, co ostatnio stworzyłam.
Zatem w ostatnich dniach, jak to u mnie bywa - dla odpoczynku od intensywnej zieleni powstała ta oto drobna serwetka. Jest troszkę pracy przy niej - dużo doczepiania i ucinania nitek, jednak sam produkt końcowy prezentuje się według mnie bardzo ładnie. Oceńcie sami :)
Serwetka została wykonana szydełkiem 1,75 mm kordonkami w kolorze żółtym - kordonek Magic, biały - Cotton Filet oraz zielony - Gruendl. Schemat pochodzi z "Filethaekeln - leicht gemacht" nr 3/2015








Witam nowych obserwujących. Dziękuje serdecznie za odwiedziny i pozostawione komentarze. Życzę Wam miłego wieczoru i pozdrawiam serdecznia. Do następnego...

P.S. Już niedługo pokażę Wam najnowsze dzieło - serwetka miętowo-biała. Do usłyszenia - zobaczenia już wkrótce...

30.10.2016

Czas pracy:   8h
Zużyty materiał: w sumie ok. 150m



Czas, który poświęciłam szydełku:  15dni 6h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 9310m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia
     

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa serwetka! Jeszcze takiej nie widziałam, fajne połączenie kolorów :)
    Taka stonowana i skromna...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      Zazwyczaj staram się dobierać kolory tak, jak są podane w schemacie. Przeważnie w tych gazetkach są bardzo ładnie podobierane kolory :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Beautiful work!
    Umarmung Crissi

    OdpowiedzUsuń