Google+ Followers

czwartek, 25 lutego 2016

35. Wielkanocnie

Witam serdecznie!
Tak u mnie też powiało w końcu Wielkanocą na szydełku, ale nie będzie w tym roku szaleństw. Czekają na mnie inne robótki, które mi się kocą w głowie. I tak mam w domu remont, więc nawet swoich dekoracji w tym roku nie umieszcze za bardzo nigdzie, no chyba że  w jadalni :)
Pierwszą Wielkanocną robótką, którą Wam dziś zaprezentuje, jest napewno dobrze Wam już znana serwetka z kurczaczkami.
Wykonałam ją szydełkiem 1,25mm oraz kordonkiem Magic No.8. Wyszła ogromniasta. Myślę, że może w przyszłości jeszcze zrobię jedną taką, ale już mniejszym szydełkiem.
Gdy przeszukiwałam sieć, ciężko było znaleźć schemat, aby jakościowo był dość czytelny, no ale w końcu udało się i też go Wam od razu udostępnie.















Wykonałam też zdjęcie bez lampy, które myślę prezentuje się nieźle.


Dziękuje wszystkim za odwiedziny i za pozostawione komentarze. Witam nowych obserwujących, jak i zwiedzających mojego bloga. Życzę wszystkim udanego wieczoru i przyjemnych szydełkowych chwil. Do następnego.... :)

30.10.2016

Czas pracy:   8h
Zużyty materiał: w sumie ok. 400m



Czas, który poświęciłam szydełku:  15dni 19h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 9910m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

4 komentarze:

  1. Śliczna serwetka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, idealna :) Też ją robiłam - takim samym szydełkiem, wyszła mi chyba 45 cm średnicy, ale odjęłam ze 2-3 ostatnie okrążenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka, też przymierzam się do jej zrobienia. Ślicznie wykonana.

    OdpowiedzUsuń