niedziela, 28 lutego 2016

37. W bieli

Witam ponownie :)
Dziś już pisałam, ale chcę jeszcze pokazać Wam jedną serwetkę, którą wykonałam w minionym tygodniu. W końcu po wielu kolorowych robótkach zrobiłam białą serwetkę. Użyłam kordonka Maxi-Belday oraz szydełka 1,25mm. Schemat pochodzi z Haekel-Ideen. I tak tą biała serwetką kończę robótki w lutym. Kolejne już się tworzą, także napewno wkrótce je zaprezentuje.



























Dziękuje wszystkim za odwiedziny i za pozostawione komentarze. Witam nowych obserwujących, jak i zwiedzających mojego bloga. Życzę wszystkim udanego wieczoru i przyjemnych szydełkowych chwil. Do następnego.... :)

30.10.2016

Czas pracy:   10h
Zużyty materiał: ok 200m



Czas, który poświęciłam szydełku:  17dni 1h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 11 km 84 m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz