środa, 3 lutego 2016

30. Czapka muszelkowa

Witam znów.
W końcu postanowiłam wykonać coś dla siebie i tak oto wczoraj wieczorem powstała czapka muszelkowa. Oczywiście ja zrobiłam sobie czapke, bo ostatnio wiało, padało i ogólnie było zimno, a tu dzisiaj świeci słoneczko i mamy 10 stopni w plusie. Także dzisiaj jej napewno nie założe. No ale to dopiero początek lutego, więc napewno jeszcze do wiosny będzie okazja ją ponosić.
Czapkę wykonałam szydełkiem 2,75mm włóczką akrylową w kolorze brązowym, która jest przeplatana złotą nitką. Nie powiem, zbyt ciekawie się takimi włóczkami nie robi, no ale efekt końcowy jest bardzo zadowalający. Włóczka marki Madame Tricot - Dora sim.



Za niedługo mam w planie robić taką czapkę w wersji dzięcięco-młodzieżowej, także postaram się przy okazji popstrykać więcej fotek i zrobić opis wykonania takiej czapki.


Dziękuje bardzo za odwiedziny i za pozostawione komentarze. Udanego dnia życzę wszystkim.
Pozdrawiam cieplusio...
Do następnego...

30.10.2016

Czas pracy:   1,5h
Zużyty materiał: w sumie ok. 220m



Czas, który poświęciłam szydełku:  14dni 22h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 9160m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

1 komentarz:

  1. Czapka jest świetna, fajny wzór a ta włóczka z metaliczną nitką tylko dodaje uroku. Super ;)

    OdpowiedzUsuń