niedziela, 28 lutego 2016

36. Całkiem coś innego niż do tej pory

Witam serdecznie w ten przedostatni lutowy dzień.
Dzisiaj pokażę Wam moją najnowszą robótkę mianowicie dywan.
Został zrobiony szydełkiem 7.00mm oraz sznurkiem polyestrowym Linda. Na jego wykonanie poszło 29,5 motka o długości 33m. Czyli w sumie zużyłam prawie 1000metrów, także dość sporo. Końcowy wymiar dywanika to 92x110cm. Schemat znalazłam w internecie.
Jest to mój pierwszy dywan szydełkowy, ale z efektu jestem zadowolona.






Mój maluszek znalazł już praktyczne zastosowanie dywaniku. Zrobił sobie z niego kocyk :)


Dziękuje wszystkim za odwiedziny oraz za miłe słowa. Zapraszam częściej w odwiedzinki :)
Życzę wszystkim udanego popołudnia oraz wieczoru i do następnego...
Ściskam serdecznie :)

30.10.2016

Czas pracy:   20h
Zużyty materiał: w sumie 974 m


Czas, który poświęciłam szydełku:  16dni 15h 
Tyle metrów już zużyłam razem: 10 km 884 m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz