Google+ Followers

wtorek, 2 lutego 2016

29. Banana!!!!!!

Witam serdecznie.
Tak dla odmiany postanowiłam dla moich chłopców zrobić maskotkę. Być może nie jest ten Minionek idealny, ale jednak jest z miłości i z sercem wykonany. Najważniejsze, że chłopcom się bardzo podoba, a uśmiech i radość dzieci są najważniejsze. Mój starszy syn nie umiał się doczekać, aż Minionek będzie gotowy i już nawet pytał, czy będzie mógł z nim spać. Czyż to nie urocze?

Minionek został wykonany włóczką Gruendl Lisa - kolory niebieski, żółty, biały i czarny. Do zrobienia gogli użyłam resztek włóczki Red Heart, też chyba nawet Lisa się nazywała. Szydełko nr 3,0mm. Spodenki ma w wersji ściąganej - gdyby mu było za gorąco :D (Jest to moja pierwsza maskotka wykonana na szydełku - nic tylko ćwiczyć i ćwiczyć, bo przecież trening czyni mistrza!)

Nasz Minionek, obserwuje co robimy za dnia :D 
i zapewnie się zastanawia, dlaczego oni tak hałasują?



Jest z nami też przy stole :)



I ogląda z nami telewizje :)

Chyba na kanapie mu najwygodniej :)



Dziękuje za odwiedziny i za pozostawione komentarze.
Pozdrawiam cieplusio i życzę udanego tygodnia.
Do następnego ....

30.10.2016

Czas pracy:   16h
Zużyty materiał: w sumie ok. 600m



Czas, który poświęciłam szydełku:  14dni 20h 30min
Tyle metrów już zużyłam razem: 8940m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

1 komentarz:

  1. Uroczy minionek :) Do oglądania telewizji niech lepiej założy gogle hi hi;)
    Moja córa też z moim wszędzie paradowała, ale jak wzięłam go na jedną imprezę na kiermasz to kupiła go Kasia Cichopek ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń