wtorek, 19 stycznia 2016

25. W brzoskwiniowym akcencie - serweta

Witam znów. I tak oto pomiędzy przerwami w robieniu obrusu powstała taka oto serweta o średnicy około 40cm. Może przyozdobić mały stół bądź też komodę. Wybrałam ten kolor, bo akurat jak ją zaczynałam za oknem świeciło słońce i pomyślałam, że można by już rozpocząć prace wiosenne, choć niestety mamy jeszcze zimę. Serwetkę wykonałam szydełkiem 1,25 mm oraz kordonkiem w kolorze brzoskwiniowym Gründl. Schemat pochodzi z Diana Robótki 2/2009.





W międzyczasie powstał już też koszyczek wielkanocny, choć mam chwilowo problemy z naciągnięciem go. (Woda z cukrem nie zadziałała do końca tak, jakbym tego chciała) Trzeba troszkę go stuningować. Także już wkrótce napewno pojawi się on na moim blogu. 

Dziękuje bardzo za odwiedziny i pozostawione komentarze. Życzę wszystkim miłego dnia oraz cierpliwych szydełkowych chwil. Do następnego .... :)

30.10.2016

Czas pracy:   8h
Zużyty materiał: w sumie ok. 250m



Czas, który poświęciłam szydełku:  13dni 12h 30min
Tyle metrów już zużyłam razem: 7540m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia





2 komentarze:

  1. Piękna serwetka i kolor piękny.Spróbuj w krochmalu ługa wykrochmalić.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Mam taki zamiar, ale jak będzie więcej do krochmalenia, bo puszczam normalnie w automacie. A te co mam w zasięgu małego łobuza to nie krochmale w ogóle, bo mi wciąż latają po ziemi niestety. Na ładne efekty muszę jeszcze troszkę poczekać, aż maluchowi się znudzi ściąganie wszystkiego. Jednak dziękuje za rade. Pozdrawiam cieplusio

      Usuń