Google+ Followers

piątek, 22 stycznia 2016

26. Princeska i Gapcio

Witam znów. Kiedy byłam na urlopie koleżanka poprosiła mnie, abym zrobiła dla jej córeczki czapusie, taką jaką ma mój starszy syn. Oczywiście się zgodziłam, Szydełkiem to ja zawsze i dla wszystkich. I tak oto powstała czapusia, którą nazwałam Princeska. Wykonana włóczką Red Heart - Baby Wolle w kolorach jasnoniebieski, żółty i jasnozielony. Dodatki czapeczki zrobione czarnym, białym i czerwonym, szydełkiem nr 4.0mm


PRINCESKA


A oto Gapcio mojego młodszego syna. Sama czapka powstała już jakiś czas temu, jednak wtedy nie miałam pomysłu jak ją przyozdobić. I jak byłam w transie robienia Princeski przyszedł mi pomysł i wykończyłam Gapcia. Czapusia też wykonana włóczką Red Heart, nie pamiętam dokładnie nazwy koloru, bo paseczek z opakowania gdzieś się zapodział. Jest też zrobiona szydełkiem 4.0mm. Dodatki wykonane z resztek włóczek Red Heart.

GAPCIO






Dziękuje wszystkim za odwiedziny i za pozostawione miłe słowa. Życzę udanego weekendu
Pozdrawiam cieplusio ....

30.10.2016

Czas pracy:   6h (obie czapeczki)
Zużyty materiał: w sumie ok. 400m



Czas, który poświęciłam szydełku:  13dni 18h 30min
Tyle metrów już zużyłam razem: 7940m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz