Google+ Followers

niedziela, 10 stycznia 2016

3. Pierwszy ananasek

Kiedy zaczęłam kupować prase szydełkową bardzo spodobały mi się wzory ananasów i tak kolejną pracą, był malutki bieżnik na stół kawowy.



Wykonany kordonkiem Gruendl.

Niestety mam tylko takie zdjęcie, a innego już nie mogę zrobić, gdyż bieżnik podarowałam swojej teściowej i aktualnie przebywa on w Polsce. Jednak mam nadzieję, że idzie dojrzeć jego wygląd.
Pozdrawiam serdecznie!

Aktualizacja posta 26.10.2016

Dodaje kilka statystyk :)
Czas pracy na tym modelem: ok. 6h
Zużycie materiału: ok. 250m kordonka

Całkowity czas pracy:  14h
Całkowite zużycie materiału: 450m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

2 komentarze:

  1. Ten mały bieżnik z ananasów ma swój niewątpliwy urok :)
    Prezentuje się ślicznie na ławie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Becia😊w planach mam wykonać go białym kordonkiem i w większym rozmiarze😊

      Usuń