poniedziałek, 11 stycznia 2016

22. Nowy rok z serwetką melanżową

Kiedy szukałam kordonków do kupienia wpadł mi w oko melanż. Tak bardzo mi się spodobał, że od razu musiałam nim coś wydziergać. Serwetką tą rozpoczęłam ten rok. Wykonana jest kordonkiem Maxi - niebieski melanż oraz szydełkiem 1,25mm. Średnicy niestety nie zmierzyłam, jednak wyszła większa niż w schemacie (tam użyto innego kordonka). Według schematu średnica powinna mieć około 26cm, a schemat ten pochodzi z niemieckiego wydania Dekoratives Haekeln nr 124.


Bardzo dziękuje wszystkim za odwiedziny.

30.10.2016

Czas pracy:   14h
Zużyty materiał: w sumie ok. 500m


Czas, który poświęciłam szydełku:  13dni 4h 30min
Tyle metrów już zużyłam razem: 7290m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

2 komentarze:

  1. Śliczna serwetka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo :) i dziękuje za pierwszy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń