czwartek, 28 stycznia 2016

28. Kwadratowo a jednak owalnie

Witam serdecznie.
Tym razem przedstawię najnowszą serwetkę wykonaną na zamówienie. Kolory dopasowane według upodobań przyszłego właściciela, a mianowicie zrobiona w bieli i czerwieni. Ostatnio postanowiłam zaryzykować i kupiłam nowe kordonki nie widząc ich na żywo ani nie dotykając. Muszę powiedzieć, że nawet nieźle się nimi szydełkuje. Serwetka ta jest zatem wykonana kordonkiem firmy Magic No.8 oraz szydełkiem 1,75mm. Specjalnie użyłam takiego szydełka, gdyż serwetka ma być przeznaczona na ozdobę środkowej części dużego stołu. Czyli wszystko wedle upodobań :)
Schemat pochodzi z Sabrina Robótki 1/2012


Dziękuje wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze. Życzę przyjemnego wieczoru i samych miłych chwil z szydełkiem w ręku.
Ja już wracam do mojej prasówki i szukam kolejnego projektu.
Pozdrawiam cieplusio...
Do następnego ....

30.10.2016

Czas pracy:   8h
Zużyty materiał: w sumie ok. 250m



Czas, który poświęciłam szydełku:  14dni 4h 30min
Tyle metrów już zużyłam razem: 8340m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

1 komentarz: