Google+ Followers

poniedziałek, 11 stycznia 2016

21. Kolejny bieżnik na parapet

W związku z tym, że mamy nową kuchnie, chciałam aby wszystkie dekoracje pasowały do siebie kolorystycznie. Dlatego też powstał drugi bieżnik, który sobie wypoczywa pod drugim oknem. Wykonany również kordonkiem maxi w kolorach białym i niebieskim oraz szydełkiem 1,5mm.

W trakcie tworzenia


Obrabianie


Efekt końcowy


Bardzo dziękuje wszystkim za odwiedziny.

Tym bieżnikiem zakończyłam rok 2015. Wiem, iż widać, że są to prace początkującej osoby, ale mam nadzieje, że z czasem będzie tylko lepiej. Za wszelkie rady, uwagi oraz komentarze będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam i jeszcze raz życzę Wam wytrwałości w szydełkowaniu oraz szczęścia i wszelkiej pomyślności w tym Nowym Roku 2016.

30.10.2016

Czas pracy:   16h
Zużyty materiał: w sumie ok. 250m


Czas, który poświęciłam szydełku:  12dni 4h 30min
Tyle metrów już zużyłam razem: 6790m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

3 komentarze:

  1. Bieżnik bardzo mi się podoba,ma bardzo fajny wzór. Życzę powodzenia i przyjemność szydelkowanu. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za tak miłe słowa. Pozdrawiam cieplusio :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń