niedziela, 10 stycznia 2016

2. Jak to się zaczęło ... Serwetka z kwiatami 3D

Witam ponownie.
Nadszedł czas (a raczej ogarnęłam już co i jak) na wstawienie mojej pierwszej robótki, od której zaczęła się moja szydełkowa historia.
Jak to ja, jak już się czegoś złapię, to od razu wskakuję na głęboką wodę i tak oto moja pierwsza serwetka powstała z elementami 3D - różyczki.
Może nie jest ta serwetka idealna, ale jednak była to moja pierwsza, zatem proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego wieczoru!



Dziś jest 26.10 2016 - odnalazłam schemat tej serwetki przez przypadek w komputerze. Oczywiście szukając czego innego. Jednak pamiętałam, że brakuje na blogu tego schematu, zatem postanowiłam go wstawić. Mam nadzieję, że się przyda i ktoś z Was z niego skorzysta.

A co do samej serwetki - została wykonana z kordonków Maxi Belday - szary i różowy, oraz Gruendl - zielony. Niestety nie pamiętam, jakim szydełkiem ją robiłam.



Nie pamiętam gdzie go kiedyś znalazłam, ale mam nadzieję, że jest dość czytelny. W razie jakichkolwiek pytań chętnie posłużę pomocą. Pozdrawiam!



Postanowiłam jeszcze dodać małe statystyki do mojego bloga, nad którymi będę pracować w następnych dniach :)

Co do tej serwetki to wygląda to następująco:
czas pracy - 8h (była to moja pierwsza serwetka, moja pierwsza robótka szydełkowa, także troszkę mi zajęło to czasu)
zużyty materiał: ok. 200m kordonka

Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz