niedziela, 10 stycznia 2016

10. Czapka i szalik dla mojego Szkraba

Kiedyś mój maluch poprosił mnie o zrobienie czapki i szalika do kompletu. I tak na jego prośbę stworzyłam mu taki komplecik. Wykorzystałam włóczki Red Heart oraz szydełko nr 5. A efekt końcowy jest taki



26.10.2016

Czas pracy: 6h (na czapke poświęciłam niecałą godzinkę, dodatki do czapki zajęły też około godziny a szaliczek 4h)
Zużyty materiał: w sumie ok. 250m na czapke i ok.700m na szalik


Czas, który poświęciłam szydełku:  2dni 18h
Tyle metrów już zużyłam razem: 2950m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

3 komentarze:

  1. Komplecik sliczny dla synka.Kolor bardzo ładny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo ciężko było wybrać kolor, bo sam nie wiedział jaki by chciał :) W końcu zdałam się na swoją intuicje. Pozdrawiam cieplusio

      Usuń
  2. Komplecik sliczny dla synka.Kolor bardzo ładny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń