niedziela, 10 stycznia 2016

14. Bieżnik - motyw ananasa

Ten bieżnik zajął mi sporo czasu, jak na moje robótki szydełkowe. Powstawał 3 tygodnie. Wykonany jest z kordonka Maxi w kolorze białym oraz szydełkiem 1,6mm. Zastosowałam tą wielkość szydełka, gdyż z góry wiedziałam, że chce umieścić ten bieżnik na stole o wymiarach 1,60cm x 80 cm.
W początkowej wersji był umieszczony na szklanym stole, gdyż chciałam zobaczyć jak będzie wyglądać wogóle na stole. W końcowej wersji i tak już pozostanie znajduje się on na czarnym drewnianym stole.
Na zdjęciu gdzie pod bieżnikiem znajduje się jeszcze obrus niebieski - było to działanie celowe, aby w święta nie zniszczyć stołu.




Wzór z Sabrina Robótki nr 2/2015

30.10.2016

Czas pracy: 130h czli 5 dni i 10h 
Zużyty materiał: w sumie ok. 850m


Czas, który poświęciłam szydełku:  9dni 2h
Tyle metrów już zużyłam razem: 5290m

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz